Inscripcions Carnestoltes

logotipo-carnaval-2012

Ja em començat amb els preparatius per a la rua de carnestoltes que tindrà lloc el dia 25 de febrer pels carrers del Prat.

Us informem que el proper dimarts dia 4 s´obre el termini d´inscripcions per a tothom que hi vulgui participar.  La quota d´inscripció es de 5€ per persona. Molt important: cal que ens entregueu el full que us adjuntem degudament emplenat el mateix dia que feu l´inscripció.

TERMINI INSCRIPCIONS RUA 2017

 

MATÍ


  • dimarts 4  ………………………….. de 9:10h a 10:00h
  • dijous 6  ………………………………de 9:10h a 10:00h
  • dilluns 10…………………………….. de 9.10h a 10:00h

 

TARDA


  • dimecres 5………………………. ..de 16:40h a 17:30h
  • divendres 7 ……………………….de 16.40h a 17.30h
  • dilluns 10…………………………….de 16.40h a 17.30h

 

Si us plau, no podem fer inscripcions fora de termini, necessitem saber el nombre de participants exacte amb antelació per començar a comprar el material que ens calgui. Agraïm la vostra comprensió.

Sino us va bé l´horari que proposem per venir, només cal que deixeu el full d´inscripció adjunt omplert (veure arxiu adjunt) juntament amb l´import exacte dintre d´un sobre tancat a la bústia de l´ampa (penjada  al costat de consergeria). No s´admetran formularis que no hagin abonat la quota d´inscripció.

El pagament total de la disfressa s´efectuarà a finals del mes de novembre. Ens falta concretar el preu exacte, estem intentant ajustar-ho al màxim però el preu aproximat serà de 20€ nens i 25 adults. Aquest any, com a novetat, les families sòcies de l´AMPA pagarem un euro menys per persona en el preu final de la disfressa. Per gaudir d´aquest avantatge haureu de venir amb el carnet de soci.

Us animem a participar!! Nosaltres tenim molta il.lussió i esperem poder-la contagiar.
Moltes gràcies i bon cap de setmana

pdf24 Inscripcions Carnestoltes

You may also like...

Leave a Reply